Nastavení Odhlásit
Zobrazit videa, kde je Vojtěch (1) Štouchnout Vojtěch Mít sex s Vojtěch

Mám jedno mourdro, které mě doprovází životem...

Informace

Stav:
neutěšený

Datum narození:
24.2.1989


Přátelé

4 přátel (bylo jich 5)
Jugoslávie Hiltnová

Vojtěch Mečíř se zamýšlí, zda-li se mu po Facebooku trochu nestýská.. každý den

Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Ha! Příloha:
Vojtěch Mečíř tadidááá..

Čeho se bojí Dělnická strana?

!

Už v metru jsem si vyhlídl partičku tří plešounů, kteří asi mířili tam, kam já: na manifestaci proti zrušení Dělnické strany. „Dobrý den pánové,“ zastaví těsně předemnou jdoucí skupinku pár těžkooděnců, „mohu vidět vaše občanské průkazy?“ Sakra – otáčím se na podpadku jakoby nic: nechal jsem ji doma.

Tak a mám po manifestaci. Né, že bych po ní nějak toužil; jen jsem to chtěl zažít. A proto se nevzdávám. Obcházím celý areál, kam pouští až po prokázání totižnosti, dokola. Cestou obdržuji vydání Dělnických listů: „Děkuji. Spálím to.“ Jednomu domorodcovi říkám, co se tu děje. „Jo Dělnická strana? To je ta proti cikánům, co?“ No, skoro.

Obejdu celé kolo a již slyším z dáli Vandase. Kameru používám spíš jako dalekohled; to mě po chvíli přestane bavit a nenápadně se pohybuji směrem k nevelkému houfu přívrženců. Je to boj: dostat pokutu za to, že u sebe nemám OP, nemohl bych večer na comeback Luneticů. Kolem procházejí dvě slečny, přidružuji se k nim a směřuji k davu.

Jsem tam. Na okraji davu. Všude kamery, foťáky. Nevidím smysl v tom, abych točil i já; jenže jak tam tak poslouchám ty nesmysly, uvědomím si, že vypadám jak přívrženec… Ehm. Přívrženec, kterému cikáni ukradli holící strojek. Tak beru kameru a točím projev. Točím z dálky a jak mě to nebaví, nesoustředím se a obraz se klepe, různě zklouzává a kdoví co ještě. Ale ta image nezávislého novináře mi vyhovuje.

Vyhovuje, ale nějak nebaví. Navíc na mě pár lidí opravdu divně čumí. Čas si spříjemňuji blbými hláškami. V tom vidím na druhé straně kameramana české televize, jak zvedá tu obrovskou kameru jednou rukou nad hlavu. Zaujme mě to. Prdim na točení a jdu se kouknout, zda-li se mu kamera klepe. Klepe.

Ty pičo!“ otočí se ten nejděsivější z těch přívrženců, co vypadají jakoby proletěli skleněnou vytrýnou tam a zpátky, na nás dva. Zastaví se mi srdce. Udělá krok proti nám… a zamírí na druhou stranu chodníku. Uff.

Nějak to nemohu rozdýchat. Jdu si sednout, že počkám, až se něco začne dít. Vedle mě si sedne týpek. Proti mně se postaví borka. Oba něco nad třiceti. „Pro koho točíš?“ zeptá se mě borka.

Jen tak. Pro sebe. Proč?

Jen tak se ptám, ne.

Aha,“ uznávám, že to není neobvyklá otázka; sám sem jí už použil. Nějak se nemohu zbavit dojmu, že náš rozhovor nekončí. „Nikam to dávat nechci,“ přiznávám ani přesně nevím proč.

Fakt? A proč to točíš?

Se učim, ne? Nová kamera, viď…

A proč zrovna tady? Lidé se učej i jinde.

Tak jsem si to chtěl tady poslechnout.

A proč teda nejsi tam a neposloucháš?“

Protože to jsou sračky,“ vyhrknu. V mžiku si uvědomím, co jsem řekl, a raději to doplňuji druhou pravdou: „A taky se tam trochu… bojim.

To tvrdíš teď,“ reagoval týpek na to o těch exkrementech. Marně jsem se snažil převést tuto metafyzickou diskusi o ničem k věcným tématům. Marně, marně.

Slova se ujala opět „dáma“. „Proč se tam bojíš? Vždyť tu jsou všude policajti.

Pousmál jsem se. Zrovna tohle mi připomínat nemusela. Ono kdyby dva metry od nás nestál policajt, asi by se mi těžko dařilo skrývat mé zděšení nad nastálou situací. Už mě to nebavilo. „Hele tak na rovinu… Co po mě chcete?

Ne nic. Co bysme chtěli?

Achjo. Tak mi alespoň jako místní řekněte…

… my nejsme místní. My jsme z O…

Myslím myšlenkově místní.

Aha.

Protáhl jsem se a přemýšlel, že odejdu. Z týpka naštěstí nešel moc strach, zato borka vypadala jak dělnická čarodějnice. „Tak?

Uvítali bychom, kdyby si tu před náma vymazal to, co si natočil.

Ehm… co že? Proč?“ Koukali jsme na sebe. Vypadali, že to myslí vážně. „Já to nevymažu.“ Byl jsem na koni a dostával jsem se do děsivé euforie. Týpek vzal telefon a dal ho k uchu. „Teď voláš někomu, kdo mě zabije?

Tak daleko ještě nejsme,“ pousmál se.

Super.

Volal nějakému kamarádovi, co byl v prvních řadách. Říkal, že je vzadu, tak aby se neztratili. „Řekni mu, ať sem přijde,“ ozvala se borka.

Ehm,“ vatal jsem. Vůbec jsem z toho neměl dobrý pocit. „Tak jo. Mějte se tu krásně,“ mávl jsem jim.

Zasraní internetový aktivisti!“ pronesla borka.

A já letěl pryč. Od policajta k policajtovi. Ještě v metru sem se otáčel, zda za mnou nikdo nejde. Mám tento euforický strach rád, ale. Ale vůbec jsem netušil, co čekat. Kecal bych, že jsem se nebál. Stejně kdybych teď řekl, že se nebojím dát to video na internet. V podstatě bojím.

Ale proč bych ho tam dával? Je tam jen instalatér Vandas a jeho blbý kecy, které k tomu nejsou skoro slyšet. Ale jako… viděl jsem krávu blít, koně si píchat heroin, ukrajinku, co ukradla nákup a pak měla 100 EUR na úplatek; přesto mi nejde do hlavy jedna věc: co se báli, že tam bude? Já tam prostě nic nevidím. Vy snad jo?

A tak tedy spíš - co tam tedy mohlo být a bohužel asi není?

6. prosince, 2008 • SdíletTo se mi nelíbí!

Lubomír Jiřišta

Dělnická strana musí být zrušena! :-D

6. prosince, 2008 - 20:48

H.Thor

„Pro koho točíš?“ zeptá se mě borka.

„Jen tak. Pro sebe. Proč?“

A proč neřekneš pravdu frajere co? Když to pak dáš na internet…

7. prosince, 2008 - 15:49

meca

[2] H.Thor: Protože – jak jsem psal výše – jsem to věru na internet dávat nechtěl. Jenže jako sorry, když k tobě přijde někdo, kdo tě požádá o vymazání, co s tim máš dělat jiného, než zveřejnit? Ať je to sebevětší ptákovina. Frajere.

7. prosince, 2008 - 16:26

Evča

Odstraň ty hňupy z tvého kvalitního blogu, nech tady jenom odkaz.

8. prosince, 2008 - 12:28

Jity

meca:Tak to jses teda frajer.:)

13. prosince, 2008 - 12:02

dasty

nevim kdo si ale mozna nejake humanista ktery se zastava emigrantu na ktery musi delnik makat vysvetli proc pises a rikas takovy bludy a proc se pod to aspon nepodepises hrdino? nebo si nejakej fetacek ktery se boji o svoje drogy jestli jo tak doufam ze na to chcipnes.

23. prosince, 2008 - 20:41

meca

[6] dasty: Taky tě mám rád.

25. prosince, 2008 - 12:04

petros

Já myslím že strana která se nebojí veřejně říkat pravdu o romech musí být zachováma,kde to žijem když stát a policie nejsou schopni sjednat pořádek a buzerujou nespokojené lidi? Těm hlupákům co volají po zrušení dělnické strany bych vzkázal aby měli sakra trochu soucitu s utiskovanými slušnými spoluobčany.

3. ledna, 2009 - 16:25

Daniel

asi ses cítil hodne drsne kdyz sis pod vousy rikal „to je debil“ a pritom jsi ani poradne nevedel co rika co?

4. ledna, 2009 - 01:05

Stomper

No jo dalsi nula,delas tady tet machra a kdyz u tebe sedel „borec“tak si mel stahlou prdel jak vcela tak drz hubu a az dospejes tak si delej blog o takovich vecech„pico“

6. ledna, 2009 - 23:26

I am

To ste všichni opravdu takoví retardi, že nevidíte, že to nejsou žádní dělníci ale rasisti a nacisti? Každý má právo žít, cikáni problém jsou – ale není řešení je zabít!

7. ledna, 2009 - 21:34

Vader

dělnická strana by se měla zrušit pro její RADIKALITU a jestli dopustíme aby přežila, tak máme ve 22. stol. zpátky nacismus, vymývání mozku (což jak koukám u těch méně inteligentních spoluobčanů již proběhlo) a obrovské vlny násilí!!! demokracie je sice pomalý ale jediný účinný způsob řešení problémů!!! já osobně jediný radikální projev co bych udělal je: zrušení NSDAP (pardon DS) a pozavíral vrchní představitele na dost dlouho, aby si uvědomili, že za zločiny proti lidem se platí!!! není snad 30mil. mrtvích dost velká cena na to, abysme se poučili z činů nacistů (a jejich demokracii jak to hlásají) Vader

7. ledna, 2009 - 21:50

Vader

ještě bych chtěl dodat komentář pro ,,Thora" kterej si pravděpodobně myslí že přivlastnění si jména pohanskýho boha (od kterýho mimochodem nacisti převzali hákovej kříž)asi získá nadlidskou moc nebo co…získá leda hovno a tebe asi maminka v dětství hodně mlátila viď

7. ledna, 2009 - 21:55

zaměstnaný

Na vlastní oči o DS bylo super.Nemůžu se přestat smát.Ta přiblblá paní neměla chybu.Je tam v té straně, nebo co to je, víc takových blbů?Chodí někdo z nich do práce?

7. ledna, 2009 - 22:19

petros

Zajímalo by mě kolik tady těch „antifašistů“ má za sousedy nepřispůsobivé cikány… Takových chytráků znám, bohužel jsem byl jeden z nich,než jsem se přestěhoval do města vedle cikánů.Současní politici problém neřeší ani nechtějí řešit,přotože je nemají za sousedy a taky si nechtějí dělat starosti a riskovat svou kariéru kvůli nařčení z rasismu.A problém se stále zhoršuje,cikánů přibývá geometrickou žadou,nepracují a dělají bordel.Přál bych vám kreténci abyste brzy měli ty černý za sousedy jako lidi v Přerově,Koje­tíně,Ostravě,Lit­vínově atd.,aby vás obtěžovali ve dne v noci,okráda­li,nadáveli,vyh­rožovali,napa­dali atd. také by Vám došlo kolik peněz nás ty ku.vy stojí když skoro nikdo z nich nedělá a jen rodí děcka.Problém Čechů je v tom že jsou strašně sobečtí a problémy druhých vidí až když se dotknou jich samých a to už bývá většinou pozdě je řešit.

8. ledna, 2009 - 18:20

Vader

Ale noták… vážně si tady někdo naivně myslí že jim jde o to, aby se všichni měli líp bez cikánů?… kdepak to je jenom záminka aby si získali pozornost a sympatizanty a dostali s k moci… jen se koukněte na Čunka… jasně je to fakt kripl ale všichni ho volili kvůli tomu co proved s cikánama a teď je z něj předseda strany…

9. ledna, 2009 - 16:44

petros

Případ Čunka je ukázkou naší národní tuposti,přeztože dal cikánům lepší bydlení (z našich daní)než měli jedni to chápou jakože „zatočil s cikánama“ a druzí „že je rasista“,přitom pravda je jinde.Co se týče DS samozřejmě že se chce dostat k moci,ale která strana nechce? Jedno je jisté,přístup k cikánům se musí změnit ale stále se nic neděje.Cikány musíme víc „motivovat“ aby dodržovali naše pravidla jinak za 50 let budem muset dodržovat my ty jejich a to bude zlé,už teť jsou oni daleko větší rasisti na nás než my na ně.

9. ledna, 2009 - 18:59

Vader

jenomže ktera z těch ostatních stran je natolik radikální, že u ní není výjimkou vyvražďování, zastrašování a manipulace. to bylo zaprve a zadruhe jak rozeznat ty slušný od těch, co se chovaj jak hovada??? nebo je pro jistotu zlikvidovat všechny? (to samý platí pro přistěhovalce…) my si stěžujem že přistěhovalci nám berou práci ale kdo v tu chvíli o tu práci kterou zastanou oni jeví zájem?

9. ledna, 2009 - 19:36

petros

Tohle jsou neopodstatněné obavy,každý kdo kritizuje nepřispůsobivé menšiny je hned označován za extrémistu, fašistu a potenciálního vraha.Jakou máme ale jistotu že muslimové nebo cikáni jednou nebudou vraždit nás?Vždyť už dnes z nich mají všechny vlády strach a uplácejí je nezaslouženými výhodami a ústupky jan aby si je nepohněvaly,zam­lčují a překrucují fakta atd.

9. ledna, 2009 - 20:09

Vader

jenomže tady nejde o neopodstatněnou kritiku ale obavy z extrémismu a snad mi nechceš říct, že DS není extrémistická, popř. radikální!!! a od militaristycký skupiny nemůžeš přece čekat jednání na úrovni!demokratický a konzervativní strany sou možná pomalý a málo účinný ale extrémismus věci neřeší rozumem ale hrubou militaristickou silou a jak sem se dočet tak představitelé DS (alespoň většina) nejsou příliš vzděláni a dát jim moc je jako dát klukovi zbraň (jistě že z ní vystřelí…)

9. ledna, 2009 - 23:03

petros

Z toho by ale měli mít obavy spíš cikáni a za veškerá rizika mohou všechny vlády od r. 1989,protože problém neřešily.Obávám se že účinné řešení (sociální reforma) by za jakékoliv vlády vyvolalo cikánské nepokoje,drancování obchodů a loupení.Vyžadovalo by to možná i nasazení armády.

10. ledna, 2009 - 09:28

viktor

Dělnicka strana je nas českych obivatel zachrana niči menšiny ktere se v určityc lokalitach stavaji většinou a to neděla dobrotu nebit teto strany tak se s nima dotedka nic neděla!!!

10. ledna, 2009 - 10:41

Baruš

Für viktor: prosím tě, nauč se aspoň psát, tímhle totiž dělám českým obYvatelům tak akorát ostudu..;)nebÝt takových jako jsi ty, možná by pak druzí neříkali ,,to je debil,,..

10. ledna, 2009 - 13:59

Baruš

*děláš ostudu

10. ledna, 2009 - 14:00

LFH

# 19 | petros Pokud se podivas na stranky DS tak je tam presne napsano ze odsuzuji izrael z ,,utoku" na gazu. I kdyz byl v pravu. tzn. ze i pres vsechny dukazy je odsuzovan izrael na zaklade zidovskeho puvodu obyvatel a to uz dela z DS neonacisty nebo snad ne?

10. ledna, 2009 - 19:43

Vader

no fakt je, že je se tady rozjela dobrá diskuze… nesouhlasim sice s argumenty zastánců DS naopak je odsuzuji ale bylo by na úrovni vynechat všechny nadávky atd. je to jenom diskuze a DS se stejně brzy zruší takže můžeme si povidat v klidu :)

10. ledna, 2009 - 21:01

Vader

a ještě pro PETROS… neodpověděl si jak vyřešit a oddělit ty ,,hodný" od těch co dělaj bordel nebo je snad zlikvidovat všechny? a má vůbec někdo právo rozhodovat o něčím životě? (nemusí to být zrovna jestli zabít nebo ne ale např. jestli deportovat nebo ne)

10. ledna, 2009 - 21:06

petros

Já jsem ještě neslyšel ani nečetl že by nějaká strana měla v programu cikány „likvidovat“,to je z říše fantazie,možná si to někdo myslí ale myslet si každý může co chce.Účinné řešení cikánského problému musí být ale drasticky jiné než předvedly vlády ODS/ČSSD,protože za těch se problém jen zhoršuje.Pravidla musí být nastavena tak aby tvrdě postihovala všechny občany kteří dlouhodobě parazitují na soc. systému,popř. aby se omezila svéprávnost osob chovajících se dlouhodobobě nezodpovědně a neschopných se starat o sebe a svou rodinu,také by bylo řešení nebídnout jim vystěhování z republiky nebo sterilizaci za fin. odměnu.Pokud existují slušní cikáni,mělo by být v jejich zájmu aby se problém řešil.

10. ledna, 2009 - 22:01

Vader

protože kdyby to měla na volebním lístku třeba NSDAP myslíš že by se dostala k moci?

10. ledna, 2009 - 22:08

honza

To, že někoho vystěhuješ z republiky není řešení problémů ale jeho přesouvání jinam…A se sterilizací za finanční odměnu bys v romské komunitě moc nepochodil, vzhledem k tomu, jak vysoce je v romské komunitě ceněná role matky. Možná by to nakonec dopadlo tak, že by se za finanční odměnu nechali sterilizovat ti čeští dělníci a dělnice, které DS tak hájí…

12. ledna, 2009 - 11:49

petros

Já bych řekl že vysoká porodnost je v romské komunitě ceněna,ale přetrvává hlavně proto že romové děti nemusejí živit a stát jim naopak za množení platí a zajišťuje jim bydlení,je to i důsledek velmi nízkého IQ většiny cikánů (dokázáno vědecky)které jim znemožňuje chovat se zodpovědně.Jednou se ale něco musí stát,do nekonečna to nepůjde.Jakmile jich bude v populaci 20–30% situace se stane neúnosnou a pak se i může dostat k moci nějaký Hitler,pak by se možná dostala k moci NSDAP i kdyby říkala pravdu.Pochopne že my si teť můžeme hrát na vyspělou humanistickou civilizaci a všechno tolerovat – ovšem jakmile půjde o náš majetek a naše životy tyhle ideály nás opustí,cikáni se skutečně chovají jako barbaři okupující naši zem.Podobné je to i s muslimy,těm nejde o nic jiného než o rozšiřování životního prostoru pro Islám,napřed se tváří přátelsky ale jakmile získají převahu začnou utlačovat ostatní,tohle si začínají uvědomovat např. Nizozemci nebo Francouzi jenže bohužel asi pozdě.

12. ledna, 2009 - 17:41

Jity

petros: Češi jsou sobci a ty jseš supersobec. A superblb.

15. ledna, 2009 - 14:51

Jity

viktor: ceskych „obivatel“,„ne­bit“teto strany…..Ty jses asi fakt inteligent. Plus ten nazor.

15. ledna, 2009 - 14:55

petros

Jity:je vidět že cikány nemáš za sousedy,pokud ti nedochází proč všichni lidé kteří je za sousedy mají je nenávidí,podom jsi blbá ty, navíc blbá rasistka protože se zastáváš darebáků jenom kvůli příslušnosti k tmavé rase.

15. ledna, 2009 - 16:00

Gekon

Ach, odvážný náckobijec Méča :-D Ale musim uznat, že máš koule, jít s dredama na demošku nácíčků :-)

15. ledna, 2009 - 19:29

Jity

petros: Nikoho se nezastavam jen kvuli prislusnosti k cemukoli,zato ty jses asi trochu omezenej, kdyz nekoho odsuzujes jen kvuli barve kuze,ve vsech rasach jsou zastoupeny vsechny povahy,ale ty to asi nechapes-nebo spis nechces pochopit.

16. ledna, 2009 - 14:25

petr

narodni odpor !!!!!!!! delnicka strana!!!!!!!

22. ledna, 2009 - 13:39

gabriela

všichni kdo se zastáváte romské kominuty jste u mě omezení pokus je nemáte za sousedy a neprožíváte hruzy jako jistí lidé víte o tom prd neodsuzujeme barvu pleti ale jejich chování které mají v krvi teda jestli se to chováním dá označit až budete mít děti kam je dáte do romské školy asi ne co a proč ? proč se nepřestěhujete do romských kolonii když se jich tak zastáváte protože víte prd o životě eště nevíte co vám v životě udělají vy a nevím proč máme platit daně na takové individa které neumí pracovat nemají ic ani tříletého dítěte a navíc tady akorát zanáší nenávist a nemoci

2. nora, 2009 - 13:40

Muhehe

mrtě hey… fakt funny, a konečně vidím nějákej ten jejich projev.. ježiš to sou dementi

6. nora, 2009 - 18:00

Jakub

No, minimálně jste měl točit ty policejní kontroly. Kontrola bez důvodu podle zákona o policii je protiprávní, policie se tak chová již řadu let a beztrestně jí to prochází.

13. nora, 2009 - 09:56

Black

Nudné video, taky nevím, proč z toho byli tak na větvi. Akorát ti dva adjunkti, co tam Bimbasovi postávaj za zadkem jsou vtipní:)

18. nora, 2009 - 10:56

wasp

petros je tu snad jedinej normaní člověk… ostatní stydte se..

3. bezna, 2009 - 16:46

Azbest

Prostor extrémistickým stranám typu DS dává jen a jen naše vláda. Kdyby dokázali přitlačit menšiny do mezí, které platí pro „normální“ lidi, DS ani jiné strany a hnutí by vůbec mezi občany neměly podporu. Pokud si ale vládnoucí strany budou za každou cenu hrát na „humanisty“ dojde k vyostření situace a podpora DS a podobných ze strany naštvaných obyvatel poroste.

4. bezna, 2009 - 09:21

Tomáš

Výborný článek. DS a podobné instituce by měli být zakázany. O to víc mě mrzí dnešní výrok soudu, že DS se rozpouštět nebude :-(

DS se dá přirovnat k NSDAP ve třicátých letech v Německu.

4. bezna, 2009 - 19:17

Jirka

Líbí se mi, že se mluví jenom o cikánech a jak je dobře, že je DS proti nim. Já jsem proti cikánům taky, ale zajímalo by mě, jestli si všichni přečetli celý program DS. Nechápu třeba, proč by homosexuálové neměli právo na život. Být homosexuálem si nikdo dobrovolně nevybírá a nikdo s tím nic neudělá, tak proč někoho odsuzovat za to, co nemůže ovlivnit? Kdyby byl Vardas gay, tak by zaručeně proti nim nikdo z DS nebyl. Všechno se dá řešit v klidu a diplomaticky. A tenhle extrémismus je jenom další nástup NSDAP z dob tvrdého nacismu. Podobnost loga a programu DS s bývalým nacistickým německem jistě není náhodná. SA(SS) = hlídky DS. Historie se opakuje a pokud vláda bude postupovat tak, jak postupuje, tak brzo přijde něco, co sama DS tak věhlasně kritizuje. DS se silně dotýká ožehavých témat cikánské populace, což jí dává silnou mediální podporu, ale jak to bude gradovat dál, to nikdo neví a to mě děsí nejvíc. Co začne jako nevinný demokratický boj proti korupci, nepracujícím a všeobecně podporovaným názorům široké veřejnosti, to skončí něčím, co si nyní nepřeje nikdo.

9. bezna, 2009 - 07:05

BohemiaHammer

Vader: Nevim co ti vadi na nicku Thor??Nechapu proc by ho nemohl pouzivat.Kdokoliv se zmini o germanske mytologii hned je spojovan s nacismem.Asi takovej pokrytcum a krestanskej sympatizantum,jako jsi ty,nic nerika slovo Asatru.

9. bezna, 2009 - 12:44

Hanka

Fašismus a DS je další zmutovanou představitelkou fašismu nepředstavuje názor-je to nemoc.Je rakovinou lidstva a s rakovinou se nediskutuje o jejím právu na existenci.

22. bezna, 2009 - 17:16

Sturmofficer

Jo a ted si připadáš drsnej kdyžs to ted hodil na net, přitom ses tam málem posral z nějaký borky. Njeseš náhodou taky černá držka? To by vysvětlovalo proč tě nešacovali policajti.

25. bezna, 2009 - 10:26

Martin

Děkujme bohu za Dělnickou stranu! Konečně někdo kdo může našemu státu pomoci.

1. dubna, 2009 - 13:11

meca

Děti, děti, děti.. jen si hrajte :D

9. dubna, 2009 - 11:42

OJOJOJ

OJ OJ OJ OJ OJ OJ !!!!!je na case jit do boje!

18. června, 2009 - 17:14

OJOJOJ

Jirka precti si mein kampf a uvidis hitler je chtel odstranit homo tak se tak nediv a priste si neco precti nez napises ukvapeny nazor!

18. června, 2009 - 17:18

Zdenka Řezníčková

na úvod bych ráda podotkla,že jsem zaměstnaná a zatím nejsem členkou DS,pro mé pracovní vytížení.Lidí jako je pan Vandas si vážím za jeho nebojácnost vystoupit proti věcem,které vláda i policie nepřímo podporuje.Žiju skoro 30 let v prostředí,kde žijí cikáni a těm ,kdo se jich zastávájí se dá pouze říct-nevíte o čem mluvíte ,když je litujete.Zkuste si soužití s cigánama a budete se bát pustit své děti ven,zda je cikáni nezmlátí a neokradou. A to je z vlastní zkušenosti ze života s prostředí cikánského soužití,kde jich žije docela velký počet. zdravím rozumné lidi.

25. června, 2009 - 17:13

jaroslav hasko

jezdim s kamionem po cele evrope a na tema cikani jsem se bavil ne s desitkami lidi ale stovkami.Ani jedna osoba se cikanu nezastala,pozor-ani v okolnich statech.A nazev ROM znaji pouze v Cechach.Je to uplne jina mentalita lidi.Zil jsem v Sokolove pres 20 let a tam jich bylo a jeste je.Moje zivotni skusenost:Nas­tehoval jsem se v 1987 na uplne nove sidliste Vitezna v Sokolove.Dali tam do skoro kazdeho panelaku 1cikanskou rodinu do prizemi,a fungovalo to.Tim jsem chtel rici ze kdyz nejsou jejich rodiny pohromade tak se s nimy da zit.I do prace chodej.Jinak mam obavy ze jestli vlada je bude takto podporovat,tak tu za par let budou velke nepokoje ,viz slovensko-pred par lety.nacky nemam rad,fetaky a morgose ktery jenom otravuji lidem zivot taky ne.Zdravim vsechny normalni lidi cau.

28. června, 2009 - 06:57

člověk

jednou přijde den kdy s váma plešatýma uděláme to samý co dělali jednotky SA na Ukrajině za války. Vy ubožáčci.smrt vám i všem vašim příbuzným.CYCLONE-B

29. června, 2009 - 17:30

Kraťas

Lidi,co blázníte? Vy jste slepí,nevidíte co tahle vláda a vláda předchozí a předpředchozí dělá s tímto státem? Jak se nám pracujícím lidem směje do ksichtu!
A nejenom nám,ale i starší generaci,důchodcům. Vždyť ty lidi celej život dřeli,aby jsme se mělí líp,aby mohli v klidu a pohodě prožít stáří. A co z toho máme,mají? Nic! Mají se dobře jen ti na vrchu a cikáni,jen ti mají právo využívat nadstandartních výhod a nemusí proto ani hnout prstem!
Bydlí zadarmo nechodi do práce a jen berou a vyžírají tenhle stát! A kdo dělá na tenhle stát? No přece my všichci pracující. Není na důchody,ale cikánům dáme od A do Z. Čestí lidé menají práci,ale ukrajinci mongolci atd. práci mají. Co stím dělá tenhle stát? Nic!
Stát tu jen funguje,jako výběrčí daní,ale pro lidi,PRACUJÍCÍ lidi nedělá nic!
Proč chtějí zakázat DĚLNICKOU STRANU? Protože MAJÍ strach ze strany co se NEBOJÍ,říkat pravdu a nazývá věci PRAVÝMY jmény a je stranou pro lidi,pro LIDI CO CHTĚJÍ PRACOVAT a né se jen flákat,krást a vysávat tenhle stát!
Lidé,kde je ta ČESKÁ hrdost? Nebojte se říkat nahlas svůj názor a dát najevo svoji nespokojenost!
Přestaňte se dívat do země,zvedněte hrdě hlavu a buďme hrdí na to že jsme ČEŠI! Nejsem člen DĚLNICKÉ STRANY,ale volit je opět budu.
Kratochvíl J.

8. září, 2009 - 15:27

Morgast

Věru nevídaná podívaná! Jak to zde sleduji, ač se mi dosud DS zhluboka příčila a dával jsem to hlasitě znát, poté co zde vidím takový „výkvět“ srovnatelný jen s odpadem z Antify, se začínám vskutku bát, že pokud VY jste odpůrci DS, kteří se neumíte ani vyjadřovat (o znalostech nemluvě!), tak DS bude další strana na půdě PS. A když jsme zmínil znalosti, pak jeden příklad za všechny – http://en.wiktionary.org/…crux_gammata, ostatně chtělo by to vzít někdy nějaký slovník do ruky! Na netu obecně by hned ubyla spousta hloupostí!

8. září, 2009 - 20:33

DSTRANA

Měli by jste zrušit ty žvásty o dělnické straně,protože tohle vypada na partu chudáků,co píšou sračky.Neumíte počítat,volové­.Správně by mělo vyjít –35.

11. září, 2009 - 11:32

rootr

petrosi mas pravdu az nekdy budete v ostrave!!!!pak budete mit nadelano v gatkach ja mam strach jezdit vecer ze skoly(z intru)aby me neokradli uz se mi to stalo malem jednou hlavne ez ty umis pocitat :D

26. září, 2009 - 09:49

dawe.ji

nepřipadá vám, že se začíná opakovat temná část naší historie? Kdy se opět začíná zatýkat z odlišného politického přesvědčení? Nezdá se vám, že všemi těmi zákony, které naši neschopní zákonodárci vymýšlí, s cílem rozkrást to, co ještě rozkradeno nebylo a snahou utajit vše před médii, např. tím, že jim zakáží vstup do poslanecké sněmovny s odůvodněním, že je tam málo místa. Jestli se dál cítíte mylí spoluobčané nadále svobodní? !!!JSTE VEDLE!!! Nejsem členem DS a ani jejich oddaným přívržencem, ale v poslední době se s jejich programem začínám stotožňovat, protože mi připadají jako jediná strana, která se zabývá problémy obyčejných lidí s obyčejnými problémy. Myslíte si, že Klaus, Topolánek, Paroubek a ta ostatní banda vyžraných prasat bohatnoucí z vaší tvrdé práce, budou řešit, když občané menšin, budou ve škole šikanovat vaše stejně staré dítě a schovávat se za rasovou nesnášenlivost. Nebo když příjdete o svoji práci, kterou jste celá léta s co možná nejlepším vědomím odváděli, že se o vás tato tloustnoucí vláda, kterou zajímá pouze jejich vlastní EGO, postará? Místo toho, že budou vymýšlet nové urážky na svoje kolegy ve směmovně. Jaký důvod je vede k zákazu DS? !!!JE TO STRACH!!! Strach o jejich vlastní plná koryta, která jim svými daněmi štědře dosypáváme. Zákaz DS je tvrdý útok na SVOBODU NÁS VŠECH, je to jasná ukázka síly, která nám všem říká, že budeme skákat,jak oni budou pískat a jestli vystrčíme hlavu, tak přes ni dostaneme. DOBA TOTALITY SE VRACÍ- NEDOVOLME TO

29. října, 2009 - 12:59

Jose Gajči
Pane ministře vnitra: mám dva syny, je mi 45 let. Bydlím ve vesnici u Teplic. Nemámve svém okolí žádnou romskou rodinu. Jsem šťastná, že nemusím žít v beznaději jako obyvatelé Janova. V roce 1989 jsem byla na všech demonstracích v Teplicích a v Praze a moc jsem si přála demokracii a svobodu. To, co se teď  tady na severu děje je horší než tenkrát. Svoboda nekončí tam, kde začíná nesvoboda druhého, Policie chrání(s prominutím) grázly před slušnými lidmi. Copak je to nesplnitelný senchci, aby ten, kdo nechce pracovat, klidně umřel hlady. Ten, kdo si zničí byt, uřízne topení, ať zmrzne. Co se stane mě a mým dětem jestliže:  Nebudeme pracovat.,Nebudeme platit nájem. Budeme na romy vykřikovat rasistická hesla. Budeme kolem sebe dělat bordel a ničit své okolí. Budeme obtěžovat romské rodiny hlukem, smradem. Budeme krást., Uřízneme si topení a rozbijeme okna.My - budeme bezdomovci, chcípající hlady. Vyčíslí nám dluhy za zničený byt a na krku budeme mít trestní oznámení za hanobení té jejich slavné rasy.A budeme se za vše stydět. Oni - tmaví a ukřičení - dostanou nový byt, sociální dávky, nové zařízení bytu a ochranu policie. A budou vykřikovat jak pro ně stát nic nedělá. Náš slavný státní rozpočet nemá peníze na centra pro slepé, vozíčky pro postižené, lůžka pro staré a nemocné. Kolik peněz z naší práce stojí taková normální romská "rodina"? Nestydíte se, páni a dámy tam"nahoře" kdo o nich rozhodujete. Kdo Vám dal právo určit, že z mých daní budu živit dvě cigáňata a soused od vedle si bude shánět sponzory na výcvik psa pro svého postiženého syna? Asi tedy jsem rasista. Tohle už přeci není možné !!!! Cítím obrovský vztek a beznaděj. Proč jsem vlastně tenkrát chtěla tu demokracii a svobodu? Aby se Ti, kteří poctivě pracují a žijí měli dobře. Čeho jsem já a mě podobní dosáhla? Ti kdo poctivě pracují a žijí, živí líné, sprosté a primitivní prasata a ještě se bojí, aby jim nebylo vyčteno , že je živí špatně. Příští volby jsou pro mě jasné - DS, Národní odpor, kdokoliv, kdo s tímhle "bordelem" tady zatočí, ano budu volit i neonacisty. A píšu to s plným vědomím odpovědnosti za tuto mou volbu. Před rokem 1989 byli utlačovaní lidé za své názory, ale dnes jsou utlačovaní za to, že chtějí pracovat a žít slušně. Před rokem 1989 policie chránilapolitiku jedné strany. Dnes chrání ty, co by měla sama trestat a zavírat. Je mi z té naší slavné demokratické společnosti a z našich "nerasistických" politiků na zvracení. Na další shromáždění v Litvínově pojedeme. Já, manžel, synové, jejich kamarádi, naší známí....LIDÉ, kteří žijí jako LIDÉ tuto naši podporu potřebují vidět. A vůbec nečekám, že se cokoliv změní. Naši politici mají teplá místečka a za zády EU. Ale na každého se vaří voda...Jednou, pane Langře, Topolánku, Paroubku a ostatní mocní, budete i Vy a Vaše děti žít v takovém ghettu. JEJICH životní prostor se totiž bude neustále rozšiřovat a práv přibývat. Kdybych vylovila zlatou rybku, přála bych si, aby jste se toho dočkali brzy. A Vaše ženy se z nákupu vraceli uličkou černé v ě t š i n y po pokálených schodech a zavřely za sebou počmárané a poničené dveře. Pak, aby jste stáli oba za rozbitým oknem, poslouchali hluk, nadávky a řvaní - toto lidové umění naší utiskované menšiny a pozorně hlídali, kdy se za rohem objeví Vaše ratolest, plížící se se strachem ze školy. Opravdu si to neumíte představit,  nebo máte pocit, že Praha je daleko? Co takhle detektor lži a otázka pro Vaše muže, kteří v Janově zasahovali? Kolik z nich, myslíte, bylo přesvědčeno o správnosti svého jednání? Kolik z nich by šlo bydlet do služebního bytu, který by byl v Janově? Děkuji za JASNOU odpověď jaký rozdíl je mezi právy a povinnostmi "bílých" a "černých" ?

10. ledna, 2010 - 19:35

Niko
Skvělý příspěvek! Cítim to úplně stejně, se stejnými obavami se dívám do budoucna. Mému synkovi je 3,5 roku a bojím se o něj. Bojím se co bude až bude chodit do školy a bude ty "pronásledované" spoluobčany potkávat. Takový stav ale nemůže trvat věčně. To prostě nejde. Je otázkou času kdy naštvaní občané zadupou prasata z Hradu do země a uchopí spravedlnost do vlastních rukou. A příští generace nás budou odsuzovat za to jací jsme zlí. Ale pokud je nelidské chránit své děti, pak se k lidskému druhu nehlásím.

16. ledna, 2010 - 20:45

Steinar
Mě osobně cikáni zničili dětství,neboť jsem vyrůstal ve čtvrti,kde bylo více nepříspusobivých zmetků,než slušných čechů.Od té doby se to jen stále zhoršuje a já v poslední době už vážně uvažuji o tom,že ve volbách dám hlas DS.Nejsem zastáncem nějakého nacismu,ale protože je to už fakt hnus co se v naší republice děje,dal bych hlas komukoliv,kdo se rozhodne situaci řešit.Tady vůbec nejde jen o mediálně nafouknutou bublinu jménem "Janov".Jde o mor,který pohlcuje celou republiku.Nejde tady ani o barvu kůže,vždyť např. vietnamci,kterých rapidně přibívá nedělají žádné problémy.Přicházejí k nám z úplně jiné kultůry a přitom se dokáží přispůsobit okamžitě.Žijí slušně,spořádaně a necucají ze státu peníze,protože si je svou velkou pracovitostí vydělají sami.Nestotožňuji se s úplně všemi ideály DS,např. proti homosexuálům nic nemám,ale chci,aby lidi kteří mají odvahu něco udělat s cikánskou otázkou šli kupředu.Pomůžu dělnické straně jak jen budu moci.

21. ledna, 2010 - 22:36

meca
Krásně tu diskutujete. Krásně. Ale měli byste si uvědomit jedno: DĚLNICKÁ STRANA VÁŠ PROBLÉM PROSTĚ NEVYŘEŠÍ.

24. ledna, 2010 - 20:21

Niko
A víš o někom kdo ten problém hodlá řešit? Myslím doopravdy. A nemám na mysli hned koncentrák, nebo rezervaci (po vzoru našich zaoceánských soudruhů). Zatím se Hrad (svou nečinností) přičiňuje akorát o to, aby extrém vznikal. V posledních letech začali cikány nenávidět i ti, kteří proti nim nikdy nic neměli. Ovšem, když lidé vidí, jaké práva a vymoženosti mají tito "utlačovaní ubožáci", pak se jejich hněvu nedivme. Já sám mám zkušenost: už 3 měsíce po chemoškách jsem musel pracovat, abych uživil rodinu a abychom všichni neskončili pod mostem. Proč? Protože nemám správnou barvu kůže, do prdele! A na barvě kůže prý nezáleží?! V Čechách ANO! Záleží! Nezaštěkal po mě ani pes. Neumím žebrat o peníze, a nevím na co všechno mám nárok. Umím jenom jít do práce a na chleba si vydělat. A myslíte si vy humanisté, že mi někdo na nějakém úřadu poradil? Prý si mám tyhle informace vyhledávat sám. Nechci tady ze sebe dělat chudáčka, ani fňukat, anebo brečet. Ale je to svinstvo, když někdo musí makat dokud nechcípne (anebo i za cenu, že chcípne) aby se jinej mohl mít dobře, a v vklídku fetovat, krást a obtěžovat okolí. Ne nehážu je všechny do jednoho pytle, ale o to, aby se na nich hledělo jinak, se musí sami přičinit. Nejde lidem nařídit: myslete na ně v dobrém! Dlouhá léta si budovali pověst takovou, jakou ji mají. Pokud takoví nejsou, ať to dokážou. Ale upozrňuji se, že to bude trvat dlouho.

5. února, 2010 - 23:41

Pepa
ahoj - no zní to náhodou dobře to, co DS píše na svých stánkách - ale já jsem teplej a nemyslim si, že jsem úchyl - a ani nestojím o to to s kýmkoli řešit. Je to moje věc - tahle jediná část však ve mě vyvolává pocit, že DS je nebezpečná banda fašounů ..

19. února, 2010 - 21:02

MadInBlack © 2009